Autor Tema: Yugo 1.1EFI by BMR  (Pročitano 4972 puta)

YUgisa

  • Spider
  • *
  • Poruke: 31
  • Age: 28
  • Lokacija: Subotica
  • Brzine idu u H
    • Yugo 1.1EFI
    • BOYRACER MOTORSPORT
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #10 poslato: Septembar 16, 2017, 02:34:23 posle podne »
Da nastavim tamo gde sam stao  :pivo: Jedan novi spisak delova koji je poprilicno produzen :D
Motor:
Izbacen katalizator
Duza 2-1 izduvna grana
Alu/prohromski poluprotocan lonac
Podignut kompresije sa 9.2:1 na 9.75-10:1
Turbo dihtung glave sa Punta GT 1.4T
Cold ram air intake sa konusnim filterom
Razbusena usisina grana
Stelujuci regulator pritiska goriva, 3.5bara umesto 3bara
Cip, pomereno paljenje i dignuta blokada na 7500 obrtaja (fabricki 6250)
Stelujuca remenica za bregastu
Hladnjak za ulje sa termostatom od Punta GT 1.4T
Oil Catch Can odnosno separator uljnih para iz iberlaufa
Aluminijumski cep za ulje
Dodatan nosac motora
Mali akumulator 44Ah
Brzoskidajuce kleme akumulatora
Pojacani kablovi svecica
2.5 stepena hladnije svecice sa 4 kraka
Prelivni rezervoar/hladnjak za gorivo
Veca pumpa za gorivo
Izmesten cep za ispustanje rashladne tecnosti

U planu:
N2O sistem sa 3 stepena nivoa povecanja snage, 25, 50 i 75ks ili jedan nivo izmedju 30 i 50ks
51mm leptir umesto 45mm
4-2 izduvna grana sa jednakim duzinama cevi
Kompletan izduvni sistem od kolektora izduvnog sistema do kraja
Bregasta iz Punta 1 Sporting ili Z101 Specijal
Doradjena glava (28mm kanali / fabricki 27mm) sa vecim ventilima 37.5/33 (fabricki 36/31) i razbusenim sicevima
Mapiranje ubrizgavanja


Menjac:
13/53 sa 5 brzina
Sinter sa tri kraka 180mm
Pojacana korpa kvacila sa kovanim perima
Olaksan zamajac na 4250g (fabricki 6250g)
Motorsport short shifter sa blokadom petog stepena prenosa i rikverca, stelovanjem tezine, duzine i granicnicima za hod
Zamena za elasticni zglob na polugi menjaca
Prohromaska osovina na zglobu rucice i poluge menjaca
Skracen hod kvacila
Granicnik hoda kvacila
Izmesten odusak menjaca
Izmesten cep za ulivanje ulja u menjac
Modifikovane osovine na biracu
Caure za pojacanje opruga na osovini
Sper

U planu:
Desna poluosovina iz dva dela


Trapovi:
Bilstein gasni amortizeri visokog pritiska sa silama 200/170 umesto fabrickih 69/98
Ojacane solje amortizera
Progresivne opruge od 50kg napred, 235% tvrdja od fabrickih opruga
Hladno peglan gibanj sa 5 lista pozadi, 150% tvrdji od fabrickog gibnja
Spusten 95mm napred i 55mm pozadi
Zadnja balans stangla 21mm sa mogucnosti podesavanja tvrdoce, do 30% tvrdja
Dupla prednja balans stangla 21mm sa stelovanjem tvrdoce, od 100 do 120% tvrdja
Uniball ramena sa podesavanjem duzine, od 10 do 40mm siri trag tockova sa poboljsanom geometrijom trapa
Pa6 caure u ramenima
Aluminijumski nosaci prednje b. stangle sa aksijalnim granicnicima i Pa6 caurama
Ojacane viljuske podesive po duzini, prosiruju trag tockova do 40mm sa Pa6 caurama i podesavanjem zatura, plus minus 7mm
Pojacani srafovi viljuske
Ekscentricni srafovi za podesavanje nagiba na sva 4 tocka, 2.85 stepeni negativnog nagiba na prednjim tockovima i 2.45 pozadi.
Brezoni
Uniball spone za smanjenje bump steer-a
Air lift sistem za podizanje prednjice do 40mm
Podesiv centralni oslonac gibnja

U planu:
Prosirivanja traga tockova za 80mm u odnosu na fabricki auto
Mozda namenski ventilisani amortizeri sa eksternim rezervoarom


Kocnice:
257mm ventilirajuci i buseni disk napred, plocice FERODO DS2500 (fabricke 240mm puni diskovi)
227mm pun i busen disk pozadi, plocice Ferodo SL
Pancirna kociona creva
Celicne luftirnice
Novi tip serva
Veci glavni kocioni cilindar sa Alfa Romea 145
Hladjenje prednjih kocnica


Felne/gume:
Aluminijumske felne 7j, 15", ET13 (fabricke 4.5j, 13", ET38)
195/50 R15 gume (fabricki 145/80 R13)
Masa tocka je 13kg (fabricki 12kg)

U planu:
Poluslik u dimenziji 195/50 R15
Aluminijumski distanceri 5-10mm


Ojacanja:
Poduzna ojacanja (sanke) ispod motora
X ojacanje koje povezuje poduzna ojacanja ispod motornog prostora
Koska napred
Koska sa kosnicima nazad
Ojacanje grede.
Kosnici za za prednje koseve/polusasiju

U planu:
Dodatno varenje karoserije po spojevima
Dodatna ojacanja poda sa 40x20mm profilima


Vizuelne modifikacije/komfor:
Modifikovani branici i pragovi
Pojasevi sa 4 tacke kacenja
Volan
Spustena pozicija volana
Aluminijumska rucica menjaca
Obloga menjaca od eko koze
Aluminijumske papucice gasa, kocnice i kvacila
GSI digitalna tabla
A/F metar
Izmenjen ugao sedalnog dela prednjih sedista
Centralna brava
Gepek na dugme
Alarm
Elektricni podizaci stakala
Prepravljeno kabinsko osvetljenje
Prepravljeno kacenje bocnih tapacirunga
Prednji birsaci "banana" i zadnji brisac od Punta Mk1
Amortizeri haube
Maglenke od Punta

U planu:
Tapaciranje i farbanje delova kabine
Novi branici, pragovi i odredjeni aerodinamicni dodaci
Osiguraci haube
Prosirivanje rubova za 40mm
Vizir
5% zatamnjene folije sa UV zastitom






 






Being second is to be the first of the ones who loose...

pejo

  • 069 1468 109
  • Administrator
  • 8C
  • *****
  • Poruke: 3007
  • Age: 41
  • Lokacija: novi sad - grbavica
  • MISLIO SAM,JE MAJKA SVIH ZAJEBA
    • alfa 156 kiborg 2,4 20V powered by diesel
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #11 poslato: Septembar 17, 2017, 01:13:51 pre podne »
lepo skockano
Prijateljstvo je najteža stvar na svetu za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako NISI naučio šta je smisao prijateljstva, nisi ništa naučio.

bojan pn

  • 33
  • ***
  • Poruke: 569
  • Age: 41
  • Lokacija: paracin
    • 156 1.9jtd sw
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #12 poslato: Septembar 18, 2017, 08:10:03 pre podne »
druze svaka cast yugisa za pohvalu! :arflag:

YUgisa

  • Spider
  • *
  • Poruke: 31
  • Age: 28
  • Lokacija: Subotica
  • Brzine idu u H
    • Yugo 1.1EFI
    • BOYRACER MOTORSPORT
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #13 poslato: Septembar 19, 2017, 08:23:47 pre podne »
Hvala momci, evo jedan snimak od prosle godine  :pivo:
https://www.youtube.com/watch?v=1_GypF9Zsfg
Being second is to be the first of the ones who loose...

YUgisa

  • Spider
  • *
  • Poruke: 31
  • Age: 28
  • Lokacija: Subotica
  • Brzine idu u H
    • Yugo 1.1EFI
    • BOYRACER MOTORSPORT
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #14 poslato: Septembar 25, 2017, 11:10:27 pre podne »
Ajd posto se povela prica o oslanjanju u mom predstavljanju, da stavim koju sliku o oslanjanju svog auta sto sam radio:

Preradjena fabricka kucista amortizera sa Bilstein uloskom (sile 200/170 umesto fabrickih 69/98) i 50kg/cm progresivnom oprugom (fabricka 14kg/cm), napred spusten 95mm:


Petolisni gibanj sa progresivnim dejstvom, hladno peglan (50kg/cm, fabricki dvolisni 20kg/cm) sa stelujucom zadnjom b. stanglom po tvrdoci i stelujucim centralnim nosacem gibnja (plus je u kadru i alu/prohrom lonac sto sam pravio):


Uniball prednja ramena sa mogucnosti stelovanja duzine (od 5 do 20mm duze nego fabricke) i spone sa stelovanjem bump steer-a za ispravljanje geometrije oslanjanja koja je poremecena usled spustanja:


Zadnje viljuske sa stelovanjem duzine (od 5 do 20mm duze od fabrickih), pojacane sa silen blokovima od Pa6 industrijske plastike, plus imaju stelovanje zatura u rasponu plus minus 7mm:


Aluminijumski nosaci b. stangle sa aksijalnim granicnicima i Pa6 caurama plus dupla prednja b. stangla sa stelovanjem tvrdoce:


Mada radio sam i sitnice u ostalim mehanickim komponentama, Oil Catch Can, cep za ulivanje ulja, sper diferencijal ali on na zalost nije uspeo, pa treba do kraja nedelje da skinem menjac, vidim sta je problem i da doradim ideju:
 
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2017, 11:19:49 pre podne YUgisa »
Being second is to be the first of the ones who loose...

pejo

  • 069 1468 109
  • Administrator
  • 8C
  • *****
  • Poruke: 3007
  • Age: 41
  • Lokacija: novi sad - grbavica
  • MISLIO SAM,JE MAJKA SVIH ZAJEBA
    • alfa 156 kiborg 2,4 20V powered by diesel
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #15 poslato: Septembar 25, 2017, 11:16:26 posle podne »
od čega je hvatač uljnih para
Prijateljstvo je najteža stvar na svetu za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako NISI naučio šta je smisao prijateljstva, nisi ništa naučio.

YUgisa

  • Spider
  • *
  • Poruke: 31
  • Age: 28
  • Lokacija: Subotica
  • Brzine idu u H
    • Yugo 1.1EFI
    • BOYRACER MOTORSPORT
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #16 poslato: Septembar 25, 2017, 11:23:32 posle podne »
Aluminijum, prohrom i mesing ;)
Being second is to be the first of the ones who loose...

YUgisa

  • Spider
  • *
  • Poruke: 31
  • Age: 28
  • Lokacija: Subotica
  • Brzine idu u H
    • Yugo 1.1EFI
    • BOYRACER MOTORSPORT
Odg: Yugo 1.1EFI by BMR
« Odgovor #17 poslato: Septembar 27, 2017, 08:02:20 posle podne »
Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara:

Being second is to be the first of the ones who loose...