Autor Tema: alfa 145-146  (Pročitano 3438 puta)

pejo

  • 069 1468 109
  • Administrator
  • 8C
  • *****
  • Poruke: 3098
  • Age: 43
  • Lokacija: novi sad - grbavica
  • MISLIO SAM,JE MAJKA SVIH ZAJEBA
    • alfa 156 kiborg 2,4 20V powered by diesel,alfa 156 sw 1,9jtd
alfa 145-146
« poslato: Oktobar 18, 2012, 01:12:10 posle podne »
Алфа Ромео 145 и 146 (Тип 930) су мали породични аутомобили произведени од стране италијанске аутомобила Алфа Ромео између 1994 и 2001. Они су покренути  1994 у Торину . 145 и 146 планови дизајн деле и унутрашњост компоненте иза Б-стуба напред, али 145 је са троје врата компакт, 146 модел лимузина са четворо врата.



Историја

Фејслифтинг Алфа Ромео 146
Да би заменили свој стари 33 модел , Алфа Ромео је покренуо модел145 у 1994, затим 146 у 1995, да би се такмичили на изузетно конкурентном средњем  хеџбек тржишту. Простране и јединствене италијанске Унутрашњости.146 је представљен новинарима  1994 лансиран, и по свему судећи добро примљен. Чудног облика, арматур табла је привукла велику пажњу, али, у ствари, дизајнирана је за безбедност и практичност више него за естетику.
 145,146 су били на ФИАТ  Типо  платформи, аутомобили су широке похвале добили за њихово руковање, посебно њихове оштре одговаре на управљачу. Ранији аутомобили са бохер мотором преноси са старог 33 у 1.3/1.4 (исти мотор це не продаје у Великој Британији), 1,6 8 вентила и 1,7 16 вентила....
Године 1996, водећи Цловерлеаф (145) и Ти (146) модели су покренути са 2,0-литарским мотором Твин Спарк је већ виђен у 155моделу .  1,6 и 1,8 Твин Спарк мотора ускоро следи да замени мање моћне боксерице .
Са 1,8-литарским и 2,0-литарским мотором возила су опремљена управљачем "quick race" (види на 155, ГТВ и Спидер) који побољшава одзив управљача, али је окретанје управљача било смањено. Ово се такође односи на 1,6-литарски Јуниор модел у 1998. Спортски подесива суспензија је била оштрија од других у својој категорији у време, али то је било у складу са маркетинг ФИАТ Групе за Алфа Ромео као спортског бренда.
Стаилинг теме уведене у Алфа Ромео 164 је настављено, а осветљење кластери на 146 дали поглед наредном Алфа Ромео моделу 166 и 156 . Конзервативније дизајниран 146 показао већи продајни успех него Провокативан дизајн 145, који је у ретроспективи изгледа превише авангардан за главни ток продајног успеха.
Иако је обим 145с и 146с продаје  умерено низак, расположивост делова остаје добар, у већини случајева директно из Алфа Ромео . Власници клубова често могу посведочити о вишеструким изворима делова .
Коначно, у 2000, аутомобили су замењена потпуно новом 147 , што је далеко већи комерцијални успех, са својим признатим крајем стајлинг предњег и побољшан квалитет. Ипак, многи ентузијасти сматрају да је изгубила мало од посебног осећаја који су Алфа Ромео 145 и 146 имали



Перформансе:

145 и 146 су цењене од стручнјака и Алфиста као извор перформанси, надоградње за раније Спринт моделе . Како су ови аутомобили првобитно дизајнирани за употребу са Алфасуд боксер мотором, као и касније допуне са Твинспарк јединицама, технички је изводљиво да се касни 16в мотор боксер из ових аутомобила  директно  ппебаци у Спринт, дајући аутомобилу огромане перформансе .

Хронологија

1994 - 145 покренута. Мотори су 1,4 8в Боксер, 1.6 8в Бокер 1.7 16в Боксер и 1.9 Турбо Дизел
1995 - 146 покренута, користећи исте моторе као и 145.
1996 - 145 и 146  ТИ модели уведени помоћу 2.0 16Ð’ Твин Спарк мотор.
1997 - Сви Боксер мотори замењени моћнијих, ефикасније Твин Спарк моторима.
1998 - Нови Твин Спарк мотори из Алфа Ромео 156 је уведено у 145/146 да замени постојећи дизајн, због захтева да се састане строже емисије и буке прописе и за мање уштеде. Снага мотора је незнатно смањена, као резултат.
1999 - 1,9 ЈТД турбо дизел заменити постојеће дизел мотор.
2000 - Разни мање ревизије, укључујући и бранике у боји, ручице врата и огледала. Виши степен верзије такође је стекао бочне ваздушне јастуке.
Prijateljstvo je najteža stvar na svetu za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako NISI naučio šta je smisao prijateljstva, nisi ništa naučio.