Autor Tema: Alfa Romeo Giulietta  (Pročitano 6249 puta)

x-com

  • Administrator
  • 166
  • *****
  • Poruke: 209
  • Lokacija: Novi Sad
    • Alfa Romeo 147 JTD 16v M-Jet
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #20 poslato: Februar 27, 2016, 07:24:56 pre podne »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=v0BVb1CnoPo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=v0BVb1CnoPo</a>

147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #21 poslato: Februar 27, 2016, 08:01:28 pre podne »
Odrzavanje na zivotu postojeceg modela do dolaska totalno drugacije Giuliette.

Deki156

  • GT
  • *
  • Poruke: 134
  • Age: 30
  • Lokacija: Beograd
    • Alfa 156 sw 1.9jtd 16v 2005
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #22 poslato: Februar 27, 2016, 12:54:37 posle podne »
Nazalost Giuleta kakav god restajl uradili nece ostvariti nikakav trzisni uspeh i sve su ovo pokusaji ne bi li se ikako podigla prodaja.Nazalost Alfa jos od modela 156 nema nijedan model koji se moze pohvaliti prodatim primercima.
Jedino se nadam da ce Giulia uspeti nesto to jest pomrsiti konce nemcima  :arflag:

147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #23 poslato: Februar 27, 2016, 06:49:54 posle podne »
Na Alfistima hr je prepucavanje da je 147 bolja od Giuliette. Svaka cast Giulietti ali ipak je 147 na volanu bolja od Giuliette a i materijali su bolji. Meksa je plastika.

SandroNS

  • Giulietta (116)
  • ****
  • Poruke: 603
  • Lokacija: Petrovaradin
    • 147 jtd/overclocked
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #24 poslato: Februar 27, 2016, 09:28:35 posle podne »
Giulietta napred ima klasično Macferson vešanje, donje oscilatorno rame i tzv "strut" odnosno amortizer a 147 ima dve viljuške, odnosno "double wishbone" Ovo drugo je u osnovi tehnički napredniji sistem vešanja koji obezbeđuje u nekim ekstremnijim situacijama bolji kontakt sa podlogom.
Zadnje vešanje je slično koncepcijski odrađeno samo što je kod Giuliette sve malo masivnije pa bi samim tim trebalo biti i dugotrajnije a opruga je odvojena od amortizera i postavljena na kraj "sablje" i time je olakšano naknadno "patosiranje" auta  :)
« Poslednja izmena: Februar 28, 2016, 08:17:29 pre podne SandroNS »
E=mC na kvadrat +-3dB
Samo za malo para treba mnogo da se radi!

SandroNS

  • Giulietta (116)
  • ****
  • Poruke: 603
  • Lokacija: Petrovaradin
    • 147 jtd/overclocked
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #25 poslato: Februar 27, 2016, 09:30:06 posle podne »
Da dodam da oba sistema imaju svoje prednosti i mane, prvi je trajniji i jeftiniji za proizvodnju a drugi precizniji ali i skuplji, onako u grubo rečeno.
E=mC na kvadrat +-3dB
Samo za malo para treba mnogo da se radi!