Autor Tema: Alfa Romeo Giulietta  (Pročitano 6247 puta)

sotir

  • 145
  • **
  • Poruke: 359
  • Age: 52
  • Lokacija: pirot
  • ugoditi svima je umetnost kojom niko ne vlada
    • AR156 1.8 TS
Alfa Romeo Giulietta
« poslato: Decembar 09, 2012, 06:37:18 posle podne »
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm na testu “Blica”
Automobilizam

“Alfa Romeo” bih najlakše uporedio s filmom “Kum”. Na pitanje kako vam se sviđa, svi će odgovoriti: “Strava je”. Retki će rizikovati da kažu da je Frensis Ford Kopola možda preterao sa 2 sata i 55 minuta i da je u pojedinim delovima film prespor, jer bi tako na sebe navukli gnev okoline. Å to je sigurno, sigurno je.
“Kum” je cool. Ako zaigram na blef, odmah mogu da napišem da je “alfa romeo đulijeta” strava, da stavim tačku na kraj teksta i odem da gledam “Top gan”. Fanovi “golfa” će mi napisati da grešim, drugi će reći da će se “đulijeta” kao i svaka “alfa” pokvariti i pre nego što je registrujem, ali to je žrtva koju mogu da podnesem. Kao “meverik” gubitak “gusa”.
Kao da stiže iz Nemačke
  Međutim, “golfoljupci“ bi bili u pravu. Grešim. “Đulijeta” nije strava ako je gledam kroz prizmu 100-godišnje tradicije “Alfa Romea”. Italijani su nas navikli da je svaka “alfa” zavodljiva, divlja i neposlušna na putu, odnosno po temperamentu najbliža pravim sportskim automobilima. “Alfa” bi trebalo da igra dok je vozite. Nasuprot tome, stoji “đulijeta”, precizna i poslušna u vožnji, sa šest vazdušnih jastuka, start-stop sistemom i elektronikom koja brine o stabilnosti. Kao da je napravljena u Volfsburgu. Ali, kao neko ko prihvata da živi u 21. veku i da automobile na svet donose ekonomisti i naučnici, a ne mehaničari, moram da čestitam “Alfa Romeu”. “Đulijeta” je od glave do pete automobil koji ispunjava sve savremene standarde. Prednji deo je inspirisan sportskim modelom “8C kompeticione” i samo se u nijansama razlikuje od “mita”. Silueta sa opadajućom linijom krova je karakteristična za “alfu”, dok je zadnji deo urađen originalnije. Enterijerom vlada sportska elegancija sa duboko usađenim instrumentima, niskom pozicijom sedenja i volanom koji se lepi za prste. Očekivano, sve je podređeno vozaču i suvozaču, ali na štetu putnika u drugom redu. Naime, mali ugao otvaranja vrata i nizak krov otežavaju ulazak i izlazak iz “đulijete”, dok na zadnjoj klupi jednostavno nema dovoljno mesta za petog putnika.
  D za dinamiku
“Đulijetin” ponos u vožnji je dobro poznati Q2 diferencijal, koji se ugrađivao i na prethodnika “alfu 147”, ali je sada uigran sa DNS sistemom.      Elektronski kontrolisani diferencijal se brine da točkovi sa najboljim kontaktom sa podlogom dobijaju i najviše snage, što se oseća u krivinama iz kojih “đulijeta” izleće kao tane. Pri tome, zadnji deo ostaje miran. Sistem DNA smo upoznali na modelu “mito” i njegov zadatak je da uravnoteži režim rada motora, upravljača, gasa i ESP-a. Slovo D označava dinamičan stil vožnje koji jedini i odgovara temperamentu “đulijete” s bržim odzivom gasa i direktnijim upravljačem. Za svakodnevnu vožnju se koristi mod N, odnosno “normal”, dok elektronika dolazi do izražaja u “all weather” modu. Dvolitarski turbodizelaš JTDm sa 170 KS snažno vuče uz skromnu potrošnju i minimalne vibracije. Ipak, za ljubitelje sportske vožnje pravi izbor je 1.4 TB benzinac sa identičnih 170 konja. Å estostepeni ručni menjač je precizan, ali ima nešto duži hod i često zapinje kada se ubacuje u prvi stepen prenosa. Vozačima će najviše smetati mali razmak između papučica kočnice i gasa koji će probleme praviti svima sa brojem cipela iznad 42.
  Đulijeta 2.0 JTDm
  DIMENZIJE

Dužina 4.350 mm
Å irina 1.800 mm
Visina 1.460 mm
Osovinski razmak 2.630 mm
Prtljažnik 350 litara
Menjač šestostepeni
Rezervoar 60 litara
  MOTOR
Zapremina 1.956 kubika
Snaga 170 KS
Obrt. moment 350 Nm
  PERFORMANSE
Ubrzanje 8,5 sekundi
Maks. brzina 210 km/h
Potrošnja 7,2 litra

Cena 26.500 evra




Foto : Blic.rs


sotir

  • 145
  • **
  • Poruke: 359
  • Age: 52
  • Lokacija: pirot
  • ugoditi svima je umetnost kojom niko ne vlada
    • AR156 1.8 TS
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #1 poslato: Decembar 18, 2012, 07:51:22 posle podne »
  Alfa Romeo Giulietta
  Ona je posebna

  Potpuno neočekivano i pomalo zapanjujuće umesto dnevnog uređivanja sajta, na monitoru se našao redakcijski zadatak: ako već moraš na godišnji odmor, povedi i Giuliettu
  Malo mi je u početku ličilo na neku „špansku seriju“ gde je sasvim normalno da pored članova porodice otac „prošvercuje“ i ljubavnicu, doduše „maskiranu“ u dadilju ili prijateljicu svoje supruge. Kako ću familiji objasniti da vodim „nju“, a da ne pripada ni jednoj od ovih kategorija, ostavljam za kasnije, kada je svi upoznaju.

  Prefinjenost detalja
  Ono što je po pravilu najvažnije kod svake „nje“ i što svako prvo uoči, je njen izgled. Da toga nema, stigla bi je sudbina svake rugobe: umesto pod palmama, sedela bi u avgustovskom paklu velegrada i topila se zajedno sa asfaltom. Moram vam odmah reći: njeno nesvakidašnje lice, pomalo asimetrično, ne svrstava je u tipiziranu lepotu Mona Lize, ali je interesantno i traži pogled . Oči su adut ove lepote. bademastog oblika, pomalo azijatski koso postavljene, sijaju i danju i noću. Osmeh nikako ne bi trebalo zanemariti, tajanstven i skriven.

  Prednji deo je priča za sebe: sve sama ispupčenja i obline koje dodatno ističu lice ali i diskretno nagoveštavaju da i ispod haljine ima koješta lepoga za uživanje, gledanje ali i pipanje.
  Posmatrano sa strane, iz daljine, deluje prefinjeno i graciozno. Kreće se kao divlja mačka, lakog koraka, koji samo naglašavaju njenu prefinjenost ali i odlučnost.

  Ipak, njen ubedljivo najzanosniji deo je zadnjica, kojom dominiraju dve simetrične zanosne obline, ne previsoko postavljene, ali jasno definisane. One pucaju od jedrosti i čak svetle u mraku obasjane LED tehnologijom po poslednjoj modi. Zapravo tek je ovaj odao njenu sportsku prošlost i dobru formu. Da bi sve bilo u skladu, čak i natpis na zadnjem delu potvrđuje naše prepostavke o sportskoj genetici roditelja, jer njime dominira stilizovani natpis Giulietta i logo Alfa Romea, kojim se ujedno i otvaraju vrata od prtljažnika. ÄŒisto da neka kvaka ili brava ne bi narušila sklad.

  Dobro su me savetovali prijatelji. Pre nego što kreneš u ozbiljnu priču, prvo je legitimiši. Možda si sa njenim roditeljima sedeo u školskoj klupi. Baš tako! Sad tek vidim, pa ovo je Giuliettina i Alfa Romeova mala. Mamu sam joj dobro poznavao i ne bih sada o tome, a sa tatom sam drugovao godinama (davnih osamdesetih), kada mi je stvarao svakodnevne probleme.
  Trenutak dileme! Da li da nastavim ili odustanem? A kakav bi to život bio bez izazova i leptirića u stomaku…
  Sitnice, koje život znače
U unutrašnjosti Giuliette nas čekaju detalji za koje vredi živeti. Tu su, recimo, aluminijumske pedale svaki sa logoom Alfa Romea, ručica menjača sa aluminijumskom glavom, skazaljke čije su početne pozicije na šest sati, a prilikom startovanja motora svaki okrene do maksimuma, pa se vrati nazad, displej sa crvenim slovima, koji prilikom gašenja motora iscrtava animaciju odlazeće Giuliette, jedinstveni i praktični prekidači na centralnoj konzoli, aluminijumski umetak armaturne table iz jednog dela. Naravno sve lepo dizajnirano i kvalitetno upakovano, tako da vas na svakom dodiru očekuju premijum materijali sa solidnom završnom obradom. ÄŒini se da su sve uradili kako bi udovoljili zahtevnom kupcu.

  Instrument tabla odaje sportsku notu vozila. Brzinomer i obrtomer su smešteni u dubokim cevima i tako obezbeđuju intimu između vozača i vozila, koja se ne tiče osobe smeštene na suvozačevom sedištu. Instrumenti su klasični i jednostavni, kazaljke crvene i čitljivi beli brojevi. Na srednjoj konzoli vlada potpuna logičnost. Gore su komande za audio uređaj, ispod njih jedan red prekidača, a još niže komande ventilacije i klima uređaja kojima je, zbog logičnosti i velikih točkića, pravo uživanje rukovati.

Ispred menjača nalazimo jedan neobičan prekidač koje ne srećemo u drugim vozilima. Reč je o DNA prekidaču kojim imamo mogućnost odabira između tri režima vožnje; D – dinamične, N – normalne i A – all weather, tj. za vreme padavina. Osnovna pozicija je N, u kom modu možete voziti u većini slučajeva, ali ako želite da zadivite sebe, ili nekog u ili van vozila, slobodno priuštite sebi malo vožnje u D modu, ali svakako računajte na značajno povećanje potrošnje goriva. U poziciji A, Giulietta će se iz vruće ljubavnice prerušiti u brižnu dadilju koja će Vas, sa promenjenim karakteristikama za vožnju, čuvati u svim vremenskim uslovima.

  Ako je Alfa, neka je benzinac
Startovanjem motora primećuje se neobično rezak zvuk rednog četvorocilindričnog 1.4 turbo-benzinca, koji kao da mami na pokret. Zvuk motora je toliko vešto, sportski podešen da smo se više puta zapitali da nije neki veći V6 ispod haube. Pokretanjem konstatujemo da je i menjač vrhunski. Pored toga što ručica menjača sa aluminijumskom glavom, na dodir deluje sportski, i brzine lako menjaju. Precizno, prosto sam ulazi u sledeću brzinu kad se krene u „šaltanje“. Vožnja ovim postaje pravo uživanje, pogotovo što mali turbo benzinac, zahteva dosta aktivnog angažmana na menjaču, što nije prijatelj ekonomičnosti.

  Kad smo kod potrošnje, pomenimo da smo u kombinovanoj vožnji uspeli da 100 kilometara pređemo sa prosekom od 7,5 litara, dok se vožnjom u sport modu ovoj cifri može dodati litra-dve.
  Sve u svemu, motorom, koji je sa svojih 170 KS veoma živahan, možemo biti veoma zadovoljni i ni po koju cenu ga ne bi menjali za dizel. Ako je Alfa, neka je benzinac.
  O ogibljenju Giuliette ne vredi puno trošiti reči, jer je jednom definicijom odličan kompromis između udobnog i sportskog. Auto prosto obožava krivine, ali vam neće dosaditi time što će vam preneti svaku informaciju sa puta. Upravljanje je direktno, ali ne previše zahtevno.
Zaključak
  Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 se može pohvaliti sa odličnim i naprednim, turbo benzinskim motorom koji prosto „puca od snage“, uparenim sa preciznim menjačem, odličnim upravljanjem i najboljim farovima u klasi.
  Pored ovih suvih činjenica možemo zaključiti da će vam Giulietta u svakoj prilici pružiti puno toga čemu ostali modeli kompakt klase željno teže. Uz nesvakidašnji dizajn ćete uvek i svugde biti primećeni i biti meta zavidnih pogleda, a oni koji vas ipak nisu primetili, bivaju probuđeni sportskim zvukom motora. Giulietta će vam pružiti i sigurnost koju je dokazala sa osvojenih 5 zvezdica na Euro NCAP testu, kao i zavidan nivo individualnosti koju vam malo koji auto može pružiti.
  Naravno, neizbežnih kompromisa uvek ima, ali oni se brzo zaboravljaju u mešavini osećaja posebnosti i izabranog dok uživate u čarima Giuliette.
  A i deca su je zavolela! Žena nema, ništa protiv, doduše prećutno!
Dolce Vita!
          
 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir DISTINCTIVE

Motor
turbo-benzin, redni/4; 1368 cm3; 16/common-rail; 125 kW, 170 KS pri 5500 o/min; 230 Nm pri 2250 o/min
Karoserija
hečbek/5/5; D x Å  x V 4351x1798x1465 mm; Međ. rast. 2634 mm; Masa 1310 kg;
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr.stabilizator;
nazad: Multi-link, spiralne opruge, amortizer, popr.stabilizator
Kočnice
napred/nazad: vent. diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 205/55 R16
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 6 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 7,8 s; maks. brzina: 217 km/h; pros. potrošnja: 7,5 l/100 km; emisija CO2: 121 g/km
Cena 22.700 evra
















x-com

  • Administrator
  • 166
  • *****
  • Poruke: 209
  • Lokacija: Novi Sad
    • Alfa Romeo 147 JTD 16v M-Jet
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #2 poslato: Avgust 28, 2015, 05:01:29 posle podne »
Giulietta Facelift 2016















Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока


Interceptor

  • 8C
  • *****
  • Poruke: 1849
  • Age: 45
  • Lokacija: Bački Petrovac
    • 156 Crosswagon, ´74 Fiat 128 sport coupe,Honda VT600
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #3 poslato: Januar 15, 2016, 05:17:53 posle podne »

147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #4 poslato: Februar 25, 2016, 07:05:19 posle podne »









147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #5 poslato: Februar 25, 2016, 07:07:06 posle podne »









147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #6 poslato: Februar 25, 2016, 07:08:06 posle podne »







147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #7 poslato: Februar 25, 2016, 07:09:47 posle podne »









147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #8 poslato: Februar 25, 2016, 07:11:01 posle podne »







147 kt

  • GT
  • *
  • Poruke: 110
  • Age: 45
  • Lokacija: hrvatska-kutina
  • Profesionalni vozac po zanimanju.
    • Alfa Romeo 147 1.6 ts 2009
Odg: Alfa Romeo Giulietta
« Odgovor #9 poslato: Februar 25, 2016, 07:12:46 posle podne »