Autor Tema: 147 JTDm 16v Cipovana  (Pročitano 160 puta)

JokerMne87

  • Spider
  • *
  • Poruke: 33
147 JTDm 16v Cipovana
« poslato: Maj 05, 2018, 06:41:25 posle podne »
Pozdrav narode. Ako postoji tema neka je slobodno neko ukloni ili premjesti, ja nisam imao vremena da gledam. Naime, sredjivao sam Alficu zanjih dana i jutros sam se odlucio na cipovanje. Alfa je pokazivala 130ks iako fabrika pise da je 150 iliti 110kw. Naime bio je problem sa EGR ventilom koji joj je uzimao snagu i koliko su mi odredjeni majstori rekli zna da izgubi i 20% snage motor pa ne cudi sto je na dyno testu toliko pokazala. Tuning sam radio kod druga koji radi za holandski ATM chip tunning i oni su radili mapu. Da li su poslali gotovu (cekali smo nekih sat vremena) ili ne ja ne znam. Sustina je da auto ide mnogo brze nego ranije, prakticno lijepi za sjediste. Nakon cipovanja pokazao je 161ks. Ono sto je stari problem je CRNI DIM!
Poslali su nam dvije mape, jedna je sa ''smanjenjem dima'' iliti ''kotrolom''
Nakon instaliranja te druge mape dim vise ne izlazi konstanto pri natezanju 2,3 brzina (u 4 ga nema niti pri normalnoj voznji - prije cipovanja ga je upravo bilo pri normalnoj voznji u manjim kolicinama) sada dim izlazi recimo jedno sekund, dva i vise ga nema.
Kako mi je receno moze biti gorivo (kod nas je gorivo jako loseg kvaliteta) ili da je EGR ostao otvoren poslije gasenja tj da je valjda elektronski crkao i ostao u takvom stanju....
Prvo cu da probam neke aditive, a onda ciscenje istog i fizicko zatvaranje (ovo drugo su mi rekli da moram da radim na ovom motoru pri gasenju EGR-a ili cipovanju) i da bi onda kolicina dima trebala da se smanji cak i da se tih 20ks sto nedostaju vrate.

Ono sto sam primijetio automobil radi mnogo ''ljepse'' sto ne znaci da je i bolje, dok je u leru, a i radu. Nekako glatko i vise ne traktorise kao ranije. Malo mi se i turbo cuo, kao i na vecini automobila tog godista, sada mi se cini da se manje cuje.

Sva crijeva su ispravna, presla je nekih 4,5000 nakon punog servisa tako da ne vjerujem da je ista do toga.

Ima li neko neki savjet? Ako se odlucim na ciscenje EGR-a sta mi jos predlazete da radim da pokusam da uklonim taj dim? Vidim po netu i iz prica da su mnogi bacili pare na protokomjere, ciscenje dizni i sl...

Na svim dijagnostikama je pokazao ''savrsen'' rad motora, a i majstori su mi svi koji su gledali automobil to rekli. - Napominjem da osim servisa nista nisam radio na autmobilu do sad cipovanja sto se mehanike i elektronike tice.  :arflag:

Srdjan NS

  • 147
  • *
  • Poruke: 174
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: 147 JTDm 16v Cipovana
« Odgovor #1 poslato: Maj 07, 2018, 09:06:16 pre podne »
Prvo što trebaš da uradiš je da fizički blokiraš EGR naj bolje inox lim 1mm minimum, nema potrebe da ga čistiš, a bilo bi dobro i komplet hladnjak, tj pre hladnjaka EGR-a da isto fizički blokiraš.
Onda ako ima dima traži dalje.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka


pejo

  • 069 1468 109
  • Administrator
  • 8C
  • *****
  • Poruke: 3048
  • Age: 41
  • Lokacija: novi sad - grbavica
  • MISLIO SAM,JE MAJKA SVIH ZAJEBA
    • alfa 156 kiborg 2,4 20V powered by diesel,alfa 156 sw 1,9jtd
Odg: 147 JTDm 16v Cipovana
« Odgovor #2 poslato: Maj 07, 2018, 09:48:10 posle podne »
Blokiraj egr obavezno a to što imaš 130 KS ili ne valja Dino ili tvoj auto nije ok. Kod safe chipa kad dođeš da 150 KS odes da 180 minimum . Kakva ti je korekcija na diznama maf senzor kad i kako puni turbo daj taj papir ako si dobio da vidimo

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Prijateljstvo je najteža stvar na svetu za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako NISI naučio šta je smisao prijateljstva, nisi ništa naučio.

JokerMne87

  • Spider
  • *
  • Poruke: 33
Odg: 147 JTDm 16v Cipovana
« Odgovor #3 poslato: Maj 08, 2018, 08:58:13 posle podne »
Novost je da zadnja dva dana auto uopste ne dimi osim ako ga bas nategnem (recimo 2,3 pun gas da zaslajfuje i slicno), ali ni tada ne dimi kao prva dva dana nakon cipovanja. Rad motora je neuporedimo tisi iliti mirniji i auto osjetno brze ide. 4 cilindar mi je pokazao neke anomalije pa cu to da vidim kod majstora sto radi samo Italijane. Blokiracu EGR kod istog majstora. Oni su racunali na 185ks da ce da dodje ali to prije mjerenja na dyno, ali ovih 20ks sto hvale su odradile svoje pa je ostao na 161ks. Ne znam sto je razlog, mozda zamor materijala. Lamela, kvacilo kako majstori kazu su u perfektonm stanju, trapovi... Sjutra cu da vodim kola pa da se dogovorim sta sve da radimo pa cu vidjeti koliko ce to i da kosta.
Nemam papir osim sa dyno testa dje pokazuje obrtni moment i ks prije i poslije cipovanja.

Sto se turba tice on se malo cuje od kad su dosli topli dani. Ne znam da li ima veze sa tim. Ne vidim da se nesto vise cuje od nekog drugog TD motora, recimo mog sluzbenog vozila. Crijeva su u redu, izgledaju sva kao da su sad iz fabrike izasla, ocu da kazem na oko sve izgleda u besprekornom stanju. :arflag:

JokerMne87

  • Spider
  • *
  • Poruke: 33
Odg: 147 JTDm 16v Cipovana
« Odgovor #4 poslato: Maj 08, 2018, 09:12:14 posle podne »







JokerMne87

  • Spider
  • *
  • Poruke: 33
Odg: 147 JTDm 16v Cipovana
« Odgovor #5 poslato: Maj 10, 2018, 10:55:56 pre podne »
Novost je da zadnja dva dana auto uopste ne dimi osim ako ga bas nategnem (recimo 2,3 pun gas da zaslajfuje i slicno), ali ni tada ne dimi kao prva dva dana nakon cipovanja. Rad motora je neuporedimo tisi iliti mirniji i auto osjetno brze ide. 4 dizna mi je pokazala neke anomalije iliti drugacija ocitavanja pa cu to da vidim kod majstora sto radi samo Italijane. Blokiracu EGR cistiti kompletni sistmem od gliba, pogledati sve ostalo da vidim sto je razlog gubljenja snage, sve kod istog majstora. Oni su racunali na 185ks da ce da dodje ali to prije mjerenja na dyno, ali ovih 20ks sto hvale su odradile svoje pa je ostao na 161ks. Ne znam sto je razlog, mozda zamor materijala. Sjutra cu da vodim kola pa da se dogovorim sta sve da radimo pa cu vidjeti koliko ce to i da kosta.
Nemam papir osim sa dyno testa dje pokazuje obrtni moment i ks prije i poslije cipovanja.

Sto se turba tice on se malo cuje od kad su dosli topli dani. Ne znam da li ima veze sa tim. Ne vidim da se nesto vise cuje od nekog drugog TD motora, recimo mog sluzbenog vozila. Crijeva su u redu, izgledaju sva kao da su sad iz fabrike izasla, ocu da kazem na oko sve izgleda u besprekornom stanju. :arflag: